OJ!!

Vad hände?! Jag trodde att jag publicerat detta inlägget igår men upptäckte idag till min förvåning att det blivit något fel :S Så här kommer gårdagens + dagens inlägg..
2:a advent..
Idag har det varit en riktig söndag.. Käkade lång och sen frukost med min underbara vän Lena. Härligt när man bara kan sitta och äta och prata en massa i lugn och ro på "morgonen".. ;) Kom hem och hoppade i mjukis direkt och har segat i soffan nu ett tag.. Väntar på ett Lena ska skicka gårdagens bilder från Marwas superlyckade fest.. Feel "no" pressure L ;) Får se om det är några av bilderna som kanske hamnar här på bloggen lite senare..
.......................
Lovade ju att komma med 2 julkappstips idag med tanke på att jag slarvade med det häromdagen.. 
Så här är världens snyggaste & sexigaste kalender "Le Calendrier" från Vogue 
+ världens godaste parfym ;) Flowerbomb från Viktor & Rolf



DAGENS.. Lady Gaga som vi kanske inte är helt vana att se henne.
En lite mer "romantisk" & nedtonad Lady Gaga pryder omslaget på Elle, Januari 2010. 
Photo: Tom Munro Styled by: Joe Zee 


Dagens julklappstips blir detta mörkgröna nagellacket "Zulu" från Nars. Det är en färg jag tror på starkt i vinter & vår. Snyggt!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0