Mellandagsfesten

Det blev en väldigt lyckad kväll på Babel igår. Kärleksklubben bjöd på en riktigt bra mellandagsfest! Galet mycket folk och bra musik! Vi dansade tills klackarna glödde ;)
Så här såg jag ut igår. Min outfit bestod av..
Skjorta: vintage. Klänning (under): Weekday. Svarta nylonstrumbyxor. 
Skor: Zara 
 
Juano min fina vän och jag
Ruben
Besh One och Dajana "jammade" lite ihop och gjorde det grymt bra!
Bakom står Wilsson Soto som även spelade kvällen till ära ;)
Dajana sjöng lika fantastiskt som alltid.
Snyggingarna fröken Lööf med Juano the dancer ;)
Christophe (Besh one) & Dajana
Peacetecken eller I poke your eyes out..don´t know haha ;)

Kommentarer
Postat av: Dajana

Fan vad du e het på poke ur eyes bilden :)

2010-07-15 @ 10:49:42
Postat av: Thi

Åhh taaack!! Du oxå på bilderna!! Det va en kul fest ;)

2010-07-15 @ 13:13:53
URL: http://lookbythi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0