nyår...



Nyårsafton, årets fest.. det ska vara extra storslaget och kul.

Tycker faktiskt det många ggr är lite väl överskattat. Det är kul med storslagna fester där man klär upp sig lite extra osv men all press och stress runtomkring it´s just too much!

Men visst vill man skåla in det nya året och det som varit med sina nära och kära.. 

Jag sitter här 2 dagar innan och har fortfarande inte bestämt mig för exakt vem eller vilka av mina vänner jag ska fira med. Vill ju ha alla samlade! Men det är svårt då många är utspridda i olika städer, länder osv. 

Nej nästa år kanske jag ska se till att själv styra upp en fest och försöka samla "alla".. 

Nu ska jag bara fatta ett beslut om hur denna nyårsafton ska firas.. 

För självklart ska det firas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0