behind the scene

Här är lite bilder från ett jobb jag gjorde för lite sen.. Min vän Peder som är designer/stylist och jag fick äntligen jobba ihop igen! Han är fantastiskt duktig och längtar så tills hans kollektion kommer ut!! 
Det är en editorial för ett utländskt magasin..mer än så kan jag inte avslöja än.. ;)
(För er som inte vet jobbar jag som make-up artist).             
Kallt som faaan va det denna dag.. Vi led såå med modellerna som fick stå halvnakna i kylan..
Tack otroligt duktiga Karolina, Peder, Maria & Dimitri för en trevlig arbetsdag :)

Kommentarer
Postat av: Dimitri

the weather was SO good that day haha :)



Look forward to see the picture, nice blog!



Dimitri :)

2009-12-12 @ 19:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0