I Love sonia & Paris..

Har precis kollat på pressvisningen för Sonia Rykiel s/s 2010..wow! Blir så glad av hennes visning och kläder. Så lekfullt, färgglatt, kvinnligt, sexigt & såå Paris! Detta fick mig att längta tillbaks till denna fantastiska stad. Inte till flygplatsen dock, för tror fasen inte jag kommit dit en endaste gång utan att det blivit något strul och x-antal otrevliga människor. Men staden är sagolik! Och självklart finns där underbara människor också :P

Som säkert ingen har missat så är Sonia Rykiel nästa stora designsammarbete som H&M gör. Kommer i butik runt den 20 februari och jag har redan flera span ;)
Mitt tips för idag.. en resa till PARIS kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0