Im back

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen den senaste veckan men det ska det bli ändring på! Och idag ska jag se till att lägga upp lite extra ;)

 

Nu har jag sett hela filmtriologin "Män som hatar kvinnor", "Flickan som lekte med elden" och "Luftslottet som sprängdes" såååå jävla bra!! Sjukt spännande! Kan inte fatta hur min vän Sonia lyckades somna, skandal!! Helt klart det bästa jag sett på bio på länge. Se filmerna om ni inte redan gjort det!

 

Och till en annan sak.. Den här snygga karaktären "Lisbeth Salander" gjorde mig aningen sugen på att ta hål i näsan. Tycker det kan vara riktigt snyggt med en liten tunn ring så som modellen Alice Dellal på den här bilden. Vad tycker ni??? 

 

Bilden är från Dominic Jones smycken.. Kolla in http://www.dominicjonesjewellery.com

 

Från ena smycket till andra. Inte fullt lika exklusivt men fina och betydligt billigare är dom..


Julklapps tips:


 

Dom här fina ormarmbanden ska visst vara lite formbara så man kan välja om man vill ha dom så här ihopvikta eller mer uppvirade så dom "slingrar" sig på armen typ.. Ni hittar ni på modekungen.se

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0