spring.. I miss u!!


Bild: Från när jag var på jobb  i Paris "a while a go" ;) 
 
Jag har nog aldrig längtat så mycket efter våren som nu! Jag är såå fruktansvärt trött på snön, kylan och på att behöva klä mig som en jävla michelingubbe för att inte frysa ihjäl! 
Hittade dessa bilder från Karen Walker och fick en dejavukänsla som tog mig tillbaks till underbara Paris en solig vårdag.. Faaaan vad jag längtar!!! 
Glasögonen på bilden är tyvärr inte mina utan stylistens.. men ska ta och införskaffa liknande nu till våren! 

Shades by: Karen Walker 

Dessa runda bruna bågarna hade jag inte precis tackat nej till ;) 
Kolla in fler av Karen Walker´s bågar på http://www.karenwalkereyewear.com/  
 
 
Shades by: Topshop

En billigare variant av runda solglasögon hittar ni på topshop..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0