Alek Wek, Tasha Tilber, Karolina Kurkova for Dazed & Confused

Helt fantastiska beauty-bilder från Dazed & Confused´s augusti 2010 utgåva. Sminket och stylingen är verkligen supersnygg och alla bilder och looks är helt unika på sitt eget lilla vis.. Tycker att piercingarna och tatueringarna gör en fin kontrast här eller vad säger ni??

Hoppas bara att det inte är riktiga fjärilsvingar på Karolina Kurkova men snyggt är det..
Måste bara säga taaack alla ni som läser min blogg och taaaack för alla kommentarer och feedback!! Uppskattar det jättemycket!! Är såå kul att höra vad ni tycker :)
LOVE
Thi

Kommentarer
Postat av: DAJANA

Ja när jag först såg det så tänkte jag att d måste fallit i miss silvas smak :) jättecoola bilder.

KLart vi kommenterar

Din blogg e grym grym grym :)

KRAM

2010-07-17 @ 10:13:42
Postat av: Thi

Haha du börjar lära dig min smak ganska så väl ;)

Taaack taaaack taaackkk!!!!! :) :) :)

Kram

2010-07-21 @ 14:48:51
URL: http://lookbythi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0