Göteborg t/r + bröllop!!

Här kommer "helgens uppdatering" en fantastisk helg!! Min älskade vän Marianne har gift sig med sin älskade prins Miguel!! Dom är så otroligt fina ihop och det bara strålar kärlek om dom.. Och vilket bröllop, sagolikt vackert och inte minst roligt!! Det var fest och dans långt in på småtimmarna och det fanns inte en enda uttråkad min i sikte..ett minst sagt lyckat bröllop!

Jag önskar er mina fina vänner all lycka och tack för en fantastisk bröllopsfest ♥

Så här såg jag ut dagen till ära..
Klänning från H&M, skor från Dubai och rött läppstift ;)
Tyvärr kan jag inte visa några bilder från bröllopet då brudparet önskar att bilderna inte ska läggas ut på nätet men jag kan tillägga att dom båda var fantastiskt vackra!
Och Göteborg verkar ju vara en riktigt trevlig stad som jag besökt allt för sällan.. får ta och lära känna staden lite bättre snart :)
Jag hoppas att ni läsare också haft en underbar helg!
Kolla in om en liten stund för lite beauty news/tips..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0