Nivea + Chantal Thomass

Till bröllopet upptäckte jag till min fasa att jag inte fått med mig mitt klarröda läppstift..
Då jag hade fullt upp med att fixa Mariannes hår och smink hade jag ingen chans att själv bege mig ut och köpa ett nytt så min fina mamma tog på sig uppdraget.. Hon köpte det orangeröda läppstiftet från Nivea & Chantal Thomass kollektionen och shit vad bra det är!
Läppstiftet är lagom krämigt och sitter superbra! Detta kan jag varmt rekomendera er läsare!
Chantal Thomass den franska lingeriedrottningen har tillsammans med Nivea för ett tag sen skapat denna färgsprakande och sexiga make-upkollektionen bestående av 6 ögonskuggor, 2 rouge och 8 läppstift .. helt klart värt att spana in om ni inte redan gjort det tycker jag..
”Makeup ska vara åtråvärd. Jag har skapat den här kollektionen för NIVEA som en sensuell njutning för alla kvinnor” -Chantal Thomass  (Nivea.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0