V magazine # 66 "Spanish bombshells"- Too sexy?


Var går gränsen mellan sexigt och porrigt? Är det vilket magasin som publicerar bilderna eller var dom publiceras? Eller beror det på modellen? När är det utvik och när är det mode/konst?
Åsikterna är många och olika kring detta. Själv tycker jag det är stor skillnad på naket och naket! Sexigt med klass och sexigt/porrigt.

När jag ser en bild vet jag direkt vilket av dessa fack jag skulle placera den i men faaan det är svårt att sätta det i ord! Tycker en masssa faktorer spelar in så som vad bilderna är till för, vilken tidning, modellen och sen är det också det konstnärliga som spelar in.. Som sagt svårt att säga exakt vad det är som avgör men för att sammanfatta det hela så är det känslan som bilden förmedlar som avgör för min del.






Om de två sista bilderna på sidan från V magazine hade publicerats i låt säga FHM så hade dom ju med all säkerhet klassats som utvik..
Bilderna väckte en massa frågor hos mig och många gånger har ni läsare uttryckt att bilderna är för sexiga men vad är det egentligen som avgör? Är nyfiken på att höra vad ni tycker?


Kolla in lite senare idag för lite make-up inspiration inför helgen!

Kommentarer
Postat av: dajana

It´s art baby. Kanske räcker det nästan med att man inte har långa naglar opererade boobs och läppar just nu och så länge tjejerna inte försöker vara porriga utan bara är porriga naturligt så är det art.

Kvinnan är hot, ingen man kommer ngnsin nära en kvinnas sexighet enligt mig. I love WOMEN :)

hahahah!

2010-07-10 @ 09:38:10
Postat av: Thi

Ja kanske är det helt enkelt så enkelt att om man inte försöker vara eller gör sig porrig så blir det art/fashion istället ;)

Haha.. u go girl! Visst vi kvinnor/tjejer rocks ;)

2010-07-15 @ 13:20:40
URL: http://lookbythi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0