V magazine- The sexy body issue by Mario Sorrenti

För lite sedan skrev jag om V-magazines senaste covers och ni fick då se Adriana Limas omslag.. Som sagt skulle hon inte vara ensam om att pryda omslaget på " The Sexy body issue" utan dela äran med modellerna Natasha Poly, Eniko Mihalik, Lily Donaldson och Isabelli Fontana!
Här kommer de resterande och väldigt heta omslagen.. Alla covers, förutom Adriana’s, finns i limited edition med scratch-off pages som visar en ännu mer erotisk bild på modellerna!
Måste säga att jag verkligen älskar make-upen på alla omslagen.. såå jäkla snyggt!!


För er som missade Adriana Limas omslag ;)

Vilket omslag gillar ni bäst??

Kommentarer
Postat av: JavieJ

Isabeli!!

2010-07-08 @ 22:16:50
URL: http://houseofjavi.blogspot.com/
Postat av: Joakim

Den sista har snyggast och intressantast tycker jag, de andra känns lite för stela för min smak. Vad tycker du själv? :)

2010-07-08 @ 23:33:28
Postat av: Thi

Hmm det är svårt..tycker alla är snygga på sitt vis! Men måste nog hålla med Javie.. tycker att Isabellis och Enikos omslag är snyggast! Enikos make-up lyfter verkligen ;)

2010-07-09 @ 15:21:10
URL: http://lookbythi.blogg.se/
Postat av: kristin silva

Adriana Lima o Isabel är klart snyggast. De har en helt annan utstrålning o klass tycker jag.

2010-07-12 @ 23:21:58
Postat av: Thi

Håller med om att deras utstrålning är bäst!! Men gillar som sagt också Enikos :) Alltid kul att höra vad ni tycker :) Tack!

2010-07-13 @ 13:39:46
URL: http://lookbythi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0