100614

Hej alla glada! (eller måndagssura ;))
Hoppas ni haft en härlig helg! Nu är det måndag igen! Shit vad tiden flyger iväg! Fotbolls VM är i full gång och trots att jag inte alls är någon fotbollsfantast kan jag tycka det är kul att kolla lite vid sådana tillfällen.. Här nere i Malmö visas matcherna bl.a på storbildsskärm i Folkets park vilket brukar vara supermysigt då stämningen i stort sätt alltid är på topp och alla sitter på filtar i gräset och kollar.. Härligt! Men i år har det inte blivit av än, tråkigt väder och annat som kommit före. Men vem vet, förhoppningsvis tittar solen snart fram och det blir lite varmare, då kommer jag med all säkerhet ta mig dit för en titt ;)


Tänkte börja veckans bloggande med dagens mode observation.."Megan Fox goes high fashion" Så kolla in om en stund igen för riktigt heta bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0