Måndag!

Kunde det vara en bittrare måndag!?!! Idag är en sådan dag då allt bara är fel.. Ni vet när den börjar fel redan så fort man stigit upp ur sängen och sen bara fortsätter det.. Och på allt är det ett jäkla skitväder! Usch!!!
Nää haha vilken "bitter bitch" jag är idag.. Låt oss skippa dagen och prata om helgen istället som har varit betydligt mycket bättre! I fredags var jag på födelsedagsmiddag hos min vän Emma vilket verkligen var supertrevligt! Och i lördags hade vi möhippa för min vän Marianne vilket också blev superlyckat och riktigt kul!! Vi spökade inte ut henne och tvingade henne sälja kyssar på stan utan vi hittade på en massa saker som vi vet att hon gillar.. Fast en liten tiara fick hon allt stå ut med ;)

Hoppas att ni haft en härlig helg och att solen skinit på er också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0