Juni 21, 2010

Hej hej!
Hoppas ni alla haft en trevlig helg!
Var det många av er som kollade på bröllopet?? Jag måste erkänna att jag innan bröllopet hade hunnit bli ganska trött på all hysteri kring det hela.. men självklart var jag nyfiken och ville se det iaf.. Jag och min vän Elsa satte oss i Folkets park här i Malmö och kollade på vigseln och när gästerna tågade in i kyrkan..
Kul att se alla vackra smycken och klänningar och alla mindre fina ;)
Jag tyckte verkligen Victoria strålade denna dag och hur vacker var hon inte??!! Hon var helt klart till sin absoluta fördel! Och det är väl detta alla brudar eftersträvar.. att vara sitt vackraste jag någonsin på sin bröllopsdag! Detta lyckades Victoria med och det var ett superfint bröllop! Victorias klänning lär med all säkerhet skapa en stor trend i både Sverige och övriga världen!


Kolla in om en stund igen för Footballers’ Wives.. detta vill ni inte missa!!

Kommentarer
Postat av: Jag

sv: Tack! Kul att du gillar den :)

2010-06-21 @ 16:20:41
URL: http://snostilen.se
Postat av: Amer

You look gorgeous !!

2010-06-21 @ 20:44:16
Postat av: Thi

Thanks Amer! :)

2010-06-22 @ 12:45:17
URL: http://lookbythi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0