Vouge Germany- Cameron Russel by Greg Kadel

Snygg cover!! Vouge Germany Juli 2010.
Min vän Sonia efterfrågade lite fler läppstiftsfärger.. Jag är ju såld på rött i olika nyanser, men som sagt finns det många andra riktigt heta alternativ så varför inte våga variera färg?!
Förra veckan så tipsade jag om ceriserosa och idag tänkte jag tipsa er om lila! Kanske inte den självklaraste färgen för många men kolla in denna covern.. hur snyggt är det inte med lila läppar!?!! Riktigt läckert till sommarens solbränna (om man lyckats få en) men kan även passa bra till ljus och blek hy.
Det finns ju många olika nyanser så hitta den du gillar bäst.. Jag ska nog ge mig på någon liknande den på bilden ;)

Kommentarer
Postat av: Javie

Skitsnygg bikini! Det hade kunnat vara du pa bilden :-)



Kram

2010-06-15 @ 13:58:05
Postat av: Thi

Haha.. tack darling ;)

2010-06-15 @ 14:45:17
URL: http://lookbythi.blogg.se/
Postat av: Sonia

Aaaaa... el hur, den bikinin är het. Och hon bär ju verkligen upp den lila läppstiften. Loving it! Vilken rosa läppstift bör jag jaga, har fått för mig att jag skall ha en sådan till sommaren? Tips?

2010-06-15 @ 20:58:27
Postat av: Thi

Ja verkligen!! Håller helt med att du ska köra på ett rosa läppstift! Eller lila ;) Knalligt ceriserosa, chockrosa eller kanske ett korallfärgat hade varit snyggt!

Du är ju lite samma typ som tjejen på bilden, mörkt hår och olivhy.. vilket som av dessa hade passat dig perfekt :) Vågar du dig på lila läppar så kör på samma nyans som på bilden, känns som ett säkert kort för dig!

2010-06-16 @ 12:41:09
URL: http://lookbythi.blogg.se/
Postat av: Sonia

Jag vill satsa på knall sericerosa, de lät grymt på läpparna, var hittar jag en sådan? Känner att du snart få köra en Eva mendez make-up på mig, Den kvinnan är så himla het!

2010-06-19 @ 12:59:32
Postat av: Thi

Snyggt!! MAC & Face har bra läppstift i många fina färger! Där lär du med all säkerhet hitta vad du söker ;)

Jaa absoult vi får köra en "Eva Mendes make-up" på dig snart :)

2010-06-21 @ 16:02:37
URL: http://lookbythi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0