Heej!

Oops det blev visst en lite låång vecka.. Men nu jäklar ska det bloggas igen ;) Taack för alla era fina kommentarer och tips på vad ni vill se/läsa mer av.. Uppskattas jättemycket!!
Det är många av er som vill att bloggen ska bli mer "personlig" och vill få se mer av mig *smickrad* :P Samt också få mer make-uptips och guiding så det ska fixas!
Så låt mig börja med en "egobild"..hahah

Nu ska jag försöka vara lite smakråd åt Dajana inför hennes kommande fotografering..
(Se hennes blogg här: Dajana Lööf)
Ha en bra dag!!
Mode, skönhetsbilder och tips kommer inom kort!
Love
Thi

Kommentarer
Postat av: Dajana.se

Sååå, vem har tagit denna heeeta bilden på dig då??

Kan det vara jag kanske kan de det... :) hihi!

2010-09-06 @ 22:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0