Hej!

Hoppas ni alla haft en bra helg trots det sorgliga, sjuka, tragiska som hänt Sverige nu i söndags.. Det är skandal att sverigedemokraterna kommit in i riksdagen! Finns inte ord nog för hur fruktansvärt jag tycker det är!
Jag vill uppmana alla att visa ert missnöje, finns små saker som exempelvis stötta kampanjen Vi gillar olika och visa det genom att sätta en så kallad twibbon på din facebook profilbild och en massa annat man kan göra!
Tyvärr missade jag gårdagens manifestation/ demonstration i Malmö mot att detta främlingsfientliga parti kommit in i vår rikstag :( Men det glädjer mig att så många var där och visade sitt missnöje!



http://twibbon.com/cause/Vi-gillar-olika/facebook

Det blev ett sent inlägg idag men ska lägga upp en sexig video strax så kolla in om en stund igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0