Smakråd, shoppingsug & Björk

Som jag skrev så var jag smakråd och försökte hjälpa Dajana häromdagen inför hennes kommande fotografering.. Vi tog en sväng på stan här i Malmö och kollade lite kläder.. Fastnade inne hos Anna på Chique, en seconhandaffär som helt klart är stans bästa! Där fanns en himla massa fint och kul! Dajana lånade med sig en fylld ikeakasse med snygga kläder och asseccoarer och jag lyckades även spana in ett och annat plagg för egen del ;)

Tycker för tillfället att min garderob har blivit ganska tråkig och skulle behöva en liten upppiffning..men så brukar det kännas för mig varje höst, haha. Men men till en person vars garderob måste vara en av världens roligaste, Björk! Björk är verkligen på tapeten nu och vi ser henne bl.a pryda Another Magazines A/W 10 cover..jäkligt snyggt!!



Foto: Inez van Lamsweerde & Vinoodh Matadin



Här är några av Björks galna och roliga looks:
Vad tycks? Jag gillar att hon vågar ta ut svängarna inte bara med kläder utan också med hår och smink.
 
Kolla in imorgon igen..
Ha en bra kväll!
Thi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0